Friday, June 19, 2009

"好朋友"。。。生日快乐!

---

中学时的好朋友 。。。
一起上课、下课、补习、出游。。。
她的性格比较内向、文静。。。
家中唯一的女儿,所以家里管的比较严厉。。。
与他家人的熟悉与认识,所以每次出去都会说有我去才被批准。。。
彼此之间认识、了解。。到熟悉。。。
无所不谈也无秘密,彼此的“朋友”都认识的。。。

渐渐的。。。
彼此就有了不能告诉对方的秘密。。。

当我自己发觉到时,那个人不是她。。。
以我认识的。。。她绝对不会这样的。。。
要确保不要误会,再次的求证。。。
答案真的万万没想到。。。
她背叛了我!!!

双重打击!
那时的心情,无话能形容。。。
伤心。。。哭。。。哭。。。

真的太高估自己对人的信任。。。
她-- 不再是我熟悉的。。。
多年的友谊也从此消失!

几年过去了。。。
都会不经意的得到她的消息。。。
但自己都会有意无意的。。。不想知道!
甚至有时还刻意逃避。。。

但偏偏的今天醒来,
第一个脑里传出的信息。。。
今天是她的生日!

在这说声:
曾经的好朋友,生日快乐!



到现在为止。。。
心痛的感觉不知不觉又浮现出来了!

ps:我可不是记仇的人!就偏偏这事忘记不了!

2 comments:

Ivan said...

I don't know what she did to you ... but i know the feeling of being betray is so so hurt =S ... but ... life is all the about friend's support, so ... if she really can be forgive for what she did .... then you just be generous ... try to forgive her and try to know her again ... maybe there's some chances for now .... things might be different from past time until now =).

ღ đōlphǐn *茹*ღ said...

Ivan, yes! I agreed you said that life can't without friends... But sometimes we can select which type of friends is suitable 2 each others...
Actually, i would like to be generous. Except her only! Truely, that all the feel remain in my heart every moment.

Sorry...you may think that i'm 鑚牛角尖。我也想要跑出着牛角。。。althought few years past, i still can't accept her!